zaterdag 3 april 2010

Oproep!


Dag iedereen!

Voor een leuke knutselactiviteit na de vakantie zouden we graag actimel, benecol- flesjes,... (1dl) willen gebruiken. Als je dat thuis hebt zou het super zijn indien je dat voor ons (en jezelf!) zou sparen!

Daarnaast willen we jullie nog even bedanken voor de superfantastische actiedag van Broederlijk Delen, julle hebbet bijzonder goed gestapt, en ook de markt was een groot succes! De school haalde meer dan 2100 euro op voor Broederlijk Delen! Dankjullie wel voor de meewerking en de steun!

Geniet van een fantastischsupertoffeleukezonnigebriljante vakantie!

Groetjes,
Meester Jan en juf Fem

8 opmerkingen:

  1. dag iedereen,
    wow zo veel geld ik kan het niet geloven!!!
    juf en wat gaan we dan doen met de actimel flesjes

    xxx tiana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal kijken of ik dat staan heb .....


    (ps: ik drink dat niet zo vaak)


    grt stefke .v.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supercool .
    dat wordt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo juf en meester voor jullie ook een leuke speterendebijzondere vakantie.
    en ik zal zeker sparen aan de actimel flesjes
    groetjes shania.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve juf
    sorry maar wij drinken geen actimel
    ik heb geen problemen met mijn maag !! xp
    ik zal het eens bij oma gaan vragen messchien heeft zij er nog
    ik mag straks naar Shania gaan spelen
    dikke kus
    Aiko .X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dag juf,
    ik ben nu nog op reis en ik vind hier wel geen actimel ik vind het wel jammer (want ik drink dat super graag)
    ik vind het wel raar dat ze dat hier in Nederland hier niet hebben.
    (hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi weer de zon schijnt geen wolkje aan de lucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    veel zonnige groetjes fientje (uit Nederland)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is super leuk in de vakantie!
    Maar ik mis je wel hoor!!!
    En de volgende week ga ik op teniskamp
    dat doe ik super graag. En voor jouw ook nog
    een fijne vakantie nu zitten de kindjes veel op de klasblog dat is zeker leuk voor jouw.
    Vele lieve groetjes shaniaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad fantastisch dat jullie zo vaak reageren! Dat maakt ons blij, blij, blij!
    Doe zo verder dus! Ook leuk dat jullie zo te horen een toffe vakantie hadden, maar nog leuker: morgen terug naar school! Joepie!
    Tot morgen iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen